Sisteme de parcare pentru clădiri de birouri
Căile de acces și parcarea unei cladiri de birouri sunt utilizate de angajați și de vizitatori, în fiecare zi. Controlul accesului, monitorizarea locurilor de parcare, necesitatea alocării locurilor preferențial sau rezervarea unor poziții pentru vizitatori sunt doar câteva cerințe legate de administrarea parcărilor la clădirile de birouri, la care se adaugă fluxul neregulat de solicitări pentru utilizarea locurilor de parcare.
O singură parcare, mai multe companii – KADRA
Siguranța si securitatea sunt esențiale, iar utilizarea unui sistem inteligent care oferă permisiuni de acces personalizate, este în concordanță cu nevoile de securitate specifice. Sistemul permite crearea, ștergerea sau blocarea permiselor livrate către o companie și accesulcontrolat al vizitatorilor în zonele de parcare în funcție de numerele de înmatriculare.
KADRA implementează soluții personalizate pentru fiecare aplicație, oferind în proiectele sale echipamente care înglobează cele mai recente tehnologii, asistență la pregătirea proiectului și utilizarea sistemelorprecum și servicii de mentenanță și asistență post-vânzare.
Beneficii
Monitorizare și securitate ridicată
- Alocarea de spații de parcare pentru companiile rezidente
- Monitorizarea accesului vizitatorilor
- Monitorizarea gradului de ocupare al parcării.
- Organizarea de zone distincte, dedicate abonatilor, precum și zone destinate vizitatorilor, cu plată.
- Comunicație cu apelare bidirecțională între echipamentele sistemului și operatorul care supraveghează parcarea
Acces controlat
- Tichete cu cod de bare pentru vizitatori
- Proximity cards – carduri de proximitate pentru abonați,
- LPR – Licence Plate Recognition,
- Controlul accesului permite recunoașterea diferențiată pentru vizitatori și rezidenți și este realizat cu ajutorul unui sistem de identificare care foloseste: Tag-uri UHF – permit accesul după recunoașterea cu ajutorul unei antene(long range reader) care identifică stickerul amplasat pe parbriz
Funcționare simplă și costuri reduse
- Sistemul funcționează independent și complet automatizat
- Self-service pentru clienții de afaceri
- Resursele consumate de sistem (energie electrică, hârtie) au fost optimizate la maximum
- Timpi reduși pentru căutarea locurilor disponibile și trafic redus datorită alocării individuale a zonelor și spațiilor de parcare
Identificare și plată rapidă
- Facturare periodică a clienților de afaceri respectiv pentru abonamente de parcare active
- Sistemul permite plata rapidă a taxei de parcare pentru vizitatori prin folosirea caselor automate de înaltă performanță
- Sistemul permite acces liber pentru abonații autentificați LPR, UHF, sau cu Proximity card și acces cu tichet cu cod de bare pentru vizitatori